Bilden!

En cool bild på Mileyn cyrus. Från låten Robot.;)Söta va? Ååå! Dom är ju söta men inte lika söta som min lillsyrra!Dyra skorLilla söta rara HannahJag har inga Convers men vi kollade när vi var i Liverpool men det deppar inte jag för. Så om jag vill ha kan vi ju köpa det nästa gång vi är där. Det är mkt billigare där än här i sverge.Jag bara älskar glss. Särskilt mjukglass. Det är helt klart bäst! Och jag hittade den här bilden och blev som fastfrusen. Vad tycks???Det här är ej mitt men någons och jag tkr att det är så fint. Vad tycker ni??sötaxDså sööt=D Sweeet!HeheååååååkuulMiley!!!aaaaaJapp det är detVad söta pingviner! Ååå jag känner så att jag vill bara hoppa in i bilden till djuren och så! Jätte gulliga är dom! Om du kollar pån arkivet augusti och bläddrar ner lite finns det inlägg med info om: Mily Cyrius, Michel Jackson och Gaga altså Lady Gaga!
Ni har nog redan fatta vem som skrev det här inlägget men i allafall!

//Alicia!!!<3

Kommentarer
Postat av: deru

Alltså oh ni har så bra blogg! Älskar er!

2010-08-28 @ 16:01:51
Postat av: Michaila

Sv. Ja eller hur är dom snygga! Vill gärna ha dom:D

2010-08-29 @ 00:59:13
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Swimmingpool

Ååå jag håller med båda älskar convers och älskar denna blogg!!!<3

2010-08-31 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0