En bra film

Idag tycker jag att man behöver en riktigt bra film att titta på. Jag ska baka och sen tror jag att jag ska titta på cabaret Küler. Jätte bra DVD som jag har köpt och man kan bara nköpa den om man har vart och tittat. Så sjukt bra! Alla som är med är så himla bra på att dansa. Jag vill oxå bli så bra och det tror jag att jag kommer bli♥ Jag var med på Lasse Külers vårshow vilket var jätte kul! Vi var på maxim och min grupp dansade till Hercules ocg till P!nk ''So what'' Jga hade sjukt kul på scen och längtar efter nästa gång! Men du kanske jag ska vara på Göta Lejon. Och det skulle vara jätte coolt. Nu ska jag snart äta mat och sen baka.
Puss puss Jossan

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

roligt ska själv hämta mamma halv tre och köpa något hemligt. Som avslöjas idag eller imorgon:)

2010-08-17 @ 13:14:11
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0