Glass!!!!

Idag så slutade Karin (en som vi känner) vid halv ett så jag hängde ed henne en sväng. Vi köpte en cheesbörjare på Mcdolalds. Sedan besökte vi enskedestall men alla hästar utom 6st var skickade på ridläger. Sedan åkta vi in till stan för att köpta glass på glassbaren ''GLASS'' men vi hade ett stort problem att hitta en parkeringsplats. Men vi hittade en till slut pust! Sedan beställde vi. Jag tog en voffla med Hallonsorbet och choklad. Mums. Karin tog en voffla med hasselnöt och kokos. Medan hon bestöällde åt sig smakade hon på min hallonsorbet och tog en sån också. TRE KULOR! Aja men jag bjöd inte men hihi. Vi satte oss i en park och åt glassen. Sedan hände det in te så mkt så det kan jag strunda i att berätta! jag älskar glass. Jag är ett glassmonster!!!Jag bara älskar glss. Särskilt mjukglass. Det är helt klart bäst! Och jag hittade den här bilden och blev som fastfrusen. Vad tycks???Inte för att jag åt mjukglass men det var den ända glassbilden vi hade. Det får funka! Mmm. Hoppas att ni har haft en underbar dag både idag och igår. Vad har ni haft för er då? Svara i komentarer! Det finns nog inget annat sätt!

Kram kram hela dan Alicia


























Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Jag gillar bara is glass brukar äta mjuk glass men is glass ligger först godare och nyttigare båda är onyttigare men måste man välja är is glass nyttigare:)



Kram/Sandra

2010-08-04 @ 18:13:49
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0