God morgon!

Heej! Dom morgon. Tittar på nyheterna. Det handlar om oljekatastrofen. Eller tittar inte längre. Jo men nu blev jag bort mutad ifrån arbetsrummet :( Jag gillar att sitta där för att det är en skön stol och det är lite för sig själv. Soffan är ny det är nog därför den sticks lite. Igår skrev jag nio inlägg. Antingen blir det jätte många inlägg på en dag eller bara ett. Nu är det som det är. Bland bloggar vi mer och ibland mindre. Igår kunde det vara 11 eller 4 minutern mellan några inlägg. Ska nog kika in på Isabelle Strömbergs blogg nu!

Bye bye Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Okej lite sent men god morgon eller god efter middag kanske?? Hittat på något roligt idag?? Själv köpte mamma ett halsband till mig vi var hemma hos mormor annars:)



Kram/Sandra

2010-08-04 @ 18:06:12
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0