God Morgon!

Heej allihopa! Ni som vill vill veta mitt skolschema så tror jag lite av det finns på www.mileyfreak.blogg.se
Den är rolig och intresant. Hon går i mim klass. Sorry att det inte bolev något typ godnatt inlägg igår. För först så hade min 9 månaders lilla syster ner tangentbordet på golvet gör jag hade det i knät och sen fick jag inte igång  den men sen när den var igång var det nått fel med Comhem så varken hemtelefonen eller internet funka. Bläää! Hoppas att ni har sovit gott jag har suvit underbart!


Kramisar Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

God morgon god morgon:) Tack så hemskt mycket för att du skrev min blogg här:) Tack så hemskt mycket:) vad rart<3

2010-08-21 @ 12:29:04
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0