Godmorgon <3

Nu är det söndag. Sista dagen på helgen vilket känns lite jobbigt. Jag vill ha ett lov nu kanske elr så. Det har gått fort. Fast igår var det en lång dag tyckte jag. Jag var på furuviks zoo och jag tyckte att det känndes som en lång dag då. Iaf ska jag på dans idag! Ska bli så himla kuul! Jag älskar att dansa <3 Som ni vet. Jag har dansat hela mitt liv. Det är sant! Jga har dansat sen jag typ var 3 elr 4 och sen har jag bara fortsatt. Jga har dansat ballet och show. Går på en show linje just nu och jag tror att vi kommer börja dansa ballet och sen kommer vi nog börja med hipp hopp. Undra vad jag ska göra nu??? Kna inte byta til mitt favo spel nu eftersom jag itter vid min dator och spelet är instalerat på andra datorn (Den stora) Jag har en lite mini pc från samsung. Den är jätte bra och lätt. Villle inte ha någon stor utan jag vill ha en liten och då var det typ den här som fanns. Den är rosa och gullig. Jaja nu tror jag at vi ska äta frukost. Sen ska jag göra mig färdig för att åka. Men vi kommer inte åka jätte tidigt. Sen efter dansen ska jag mezza Alicia och fråga om vi kan göra ngt.
Puss puss Jossan

Skor OMG <3 <3 <3 I LOVE CONVERSE <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: till Alicia

sv:

Tack för tipset Gmmn<3



Ska göra som du sa<3



Kram/Sandra

2010-08-31 @ 17:53:02
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Swimmingpool

Jag har ett par blåa med hög sula, ett par bruna med hög sula, ett par gröna med hög sula, ett par rosa med hög sula och etrt par rosa med hög sula! Jag har ganska mkt Converse! Alla är All Star eller iallafall stjärn märket!

2010-09-04 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0