Helg helg helg!!

Jippi! Det är helg! Efter en lång vecka med tidiga morgonar och långa dagar och leketioner, så är helgen här! Jag menar det verkligen. Min senaste dag i skolan är 15.25. Hemskt -.-' En sur Smiley och det passar in här. Jga var lite emd mina kompisar idag i en park nära skolan ett tag. Vi hade jätte kul! Gungade på en kompis gunga och bara va där. Jga hade kul´. Men sen gick jag hem. Min mamma var hemma efter 1 elr 2 dagar. Hon ska bort på kvällen men nu har jag lite tid med henne <3 Sen ska jag och min pappa ha freags mys =) Det ska bli mysigt. Nu ska jag vara inne lite på internet men kommer ha tillgång hit.
I <3 YOU <3 <3 <3
xoxo Joss


Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

mysigt men helg<3



Kram/Sandra

2010-08-27 @ 19:49:05
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0