Jossan här

Hej!
Jag har inte bloggat på typ super länge och det är jag ledsen över, men jag har bara inte haft tid =( Jga har vart med kompisar, börjat skolan, börjat på nya linjen mm. Jga har bara gjort så mkt.Men nu hade jag lite tid för att ta mig tid emd er. Jga läste nyss att Miley cyrus och Liam har gjort slut =( Vilket är tråkigt men jag är inte jätte ledsen. Hon kommer ju hitta en annan och sånt men det var tråkigt eftersom dom var så gulliga. Mileys nya film ''LOL'' är ingen Hannah Monata film eftersom hon kommer göra typ ALLT. Läs mer om det på posh24.se Jag gillar den sidan. Man får veta mkt om sina favo artister.
Puss puss Joss

Hello Kitty

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

brukar också läsa där jätte tråkigt att dom gjort slut:(

2010-08-26 @ 16:52:28
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0