Kollade precis på Planet 51!

Men tyvärr var den inte i 3d. :( vi var 3d tv hemme. Samsung 46" 3D! Jag tycker att det är cool att titta på 3D film hemma. Aja filmen var ganska bra! Har du sätt den? Vad tyckte du? Aja jag tyckte iallafall den var ganska bra. Rolig. Nu hade jag inget för mig så jag tog och blogga lite. Det är skönt med blogg. har man inget att göra är det bara att sätta på datorn så har man något att göra! Tada! Aja tänker kika runt lite på olika bloggar och skriva lite inlägg!

Ha en trevlig fortsatt kväll! Kram Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Planet 51 låter intressant:)



Kram/Sandra

2010-08-04 @ 18:12:40
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0