Kollo

Hej!
Imorgon ska jag på Kollo! Ska bli så kuul! Alicia ska oxå men 2 dagar senare. Jaf kommer vara borta 10 dagar och hon kommer vara borta 8 tror jag. Så under den tiden kommer bloggen att bli lite oaktiv men sluta inte läsa den bara för det =) Vi kommer blogga om kollot och hur det var när vi var där. Jag tkr att det ska bli jätte kul att åka på kollo! Andra året i rad och den här gången med en av mina bäzzor! Vilket kollo kanske ni undrar??? Jo Strandhem! Några andra tjejkompisar i klassen har avrt där nyss och dom sa att det var jätte bra. Men dom var på tvilling gården Strand. Bda är typ likadana och man gör saker med båda. Det här kanske är sista inlägget för mig på 10 dagar?? Kanske ngt lite senare men nu ska jag typ äta och jag ahde tänkt att gå in på lote andra sidor oxå.
Puss puss Joss

p Too cute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0