Love to dance

Inte precis det som stämmer in på mig men ändå! Jag  gillar det, men det är inte direkt min grej. Joss där emot ÄLSKAR att dansa men alla är ju olika och det får man aceptera. Nu var jag lite osäker på stavningen men iallafall! Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill ju göra nått men vet inte vad. Kankse ska gå ner till mitt sovrum och rita lite eller något i den stilen? Aja om inte annat så får jag väll gå och lägga mig. Jag hoppas att det car en mysig kväll för er.

Har inte träffat Joss på två dar nu men man kan ju inte träffas jämt och ständigt. Då bilr det ingen glädje när man träffas. Hoppas att det blir den nästa gång vi träffas. Det ska bli undrbart att få åka på kollo. Det ska bli sååå kul. Imorgon ska jag kolla så jag har allt på min packningslista. Det kommer att stå tomt i åtta dar sen. Joss ska vara borta 10 dar och åker två dagar efter mig och sedan när jag har åkt så kommer det inte att komma några inlägg. Men vi får väll skriva många innan så ni alltid har något att läsa!;) Fast det är ju inte så farligt. Vi kan skriva när vi är tillbaka då så kan ni ju börja kolla in igen! Det är ju inte det viktigaste att blogga. Nu har jag inte kommit på något mer som passar i detta inlägg så ska skriva ett annat inlägg nu (tror jag)!

Dansiga hälsningar Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

På mig skulle det helt klart stämma! Älskar att dansa ett av mina största intressen:)



KRAMISAR/Sandra

2010-08-04 @ 18:12:04
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0