Lyssnar på I Gotta Feeling med Black Eya Peas

Den är så bra. Det gick ganska fort att borta tänderna noga ändåå ;)
Vem har du som idol? Åååå är det bara jag som skulle vilja prova att åka limo?

Hmmm, jag sitter vid hamiljes data och den är lite seg och försökte förut om man försöker lägga in bilder så kan inlägger försvinna så man måsta skriva långa. Börjar få slut på skriv idéer har skrivit om vad jag har gjort idag så. Men aja! Nu lyssnar jag på Enlin Lanto Doctor Doctor. Jag lyssnar på mobil men inte i hörlurar. Jag har ju en musikmobil! Den är bra! Hade normal men om man skriver kortare ska man ha tjock den tar upp mer plats;) börjar bli lite trött men vet inte om jag ska lägga mig. Jag la mig havl ett igår igen. Sen vi kom hem har jag alltid gjort det. Vaknat vid 10 men idag vaknade jag klockan nio. En timme tidigare än vanligt! Men det kommer nog att bli ändring på det. Nu lyssnar jag på Lady Gaga Bad Romance!

//Alicia XD

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Tycker inte elin lanto är bra:( Hehe men alla har ju sina egna åsikter:)



Kramisar/Sandra

2010-08-04 @ 18:09:13
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0