Mer info om ALICIA

Jaaaa mer info om mig! Tjohoooooooooo!!!! Gud vad roligt! Haha skoja bara. Jomen jag ska skriva lite annan snabb info om mig!!


Jag älskar Selina Gomez, Taylor Swift och så klart många många fler.
Joss LOVE Milöey. Precis som Mileyfreak. Det är bara att skriva om komemtarer frågor om Miley. Joss kan jätte jätte jätte jätte mycket om henne. Kika in på www.miletfreak.blogg.se om du är ett mileyfreak! Det är en bra blogg om man gillöar mode och shopping också!!!!!! Jo en sak till jag älskar bävrar och Denna gjorde jag (Alicia) någon gång! ja, väldigt många djur♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vad är ditt favodjur? Det skulle vara intresant att veta om vi vet det så kan vi skriva mer om just det djuret.
//Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Nog ÄLSKAR JAG MILEY CYRUS!



kramar och pussar/Sandra

2010-08-22 @ 12:18:12
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Hille

Skriv om något keligt husdjur som man kan ha - typ hissa och dissa husdjur kanske?



Vet inte om jag direkt skulle hissa Vandrande Pinnar... men å andra sidan så vet jag för lite om dem - JA! Skriv om Vandrande Pinnar vet'ja'!



Var har Joss tagit vägen förresten???



Bye Bye från Hille

2010-08-22 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0