Min stora dröm!

Det är att bli hotelldirektör, författare (känd) och designerXD

Min bonus faster (den näst älsta) (det menas den näst yngsta också) tycker att jag är så snygg att jag kan bli modell ;)  Jag vet inte varför. Och min låssas farmor säger att folk betalar massa för att få ha sånt fint hår som jag har. Det är varken slingat eller färgat. Bara lite blekt av solen. När jag var liten blev det kritvitt!;) XD Lyssnar på Lady Gaga Eh Eh ( Notning.........

det står inte längre men ändå. Den låten deet låter inte som Lady Gaga! Men den är bra!

Haha har ni sätt den nya viasat reklamen den är så sjukt rolig!

Bye Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Jo du. Själv vill jag bli kändis,skådespelerska super modell och lite saker:)



Haft en skön dag??



Kramisar/Sandra

2010-08-04 @ 18:08:27
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0