Nu har vi ätit Lasange

Mmmm det var gott men jag har ätit för mkt snacks. Sorry för att jag har skrivit många korta inlägg men jag försöker skriva många LÅNGA. Hoppas att ni inte tar illa upp för många och kortya inlägg. Det är ju kul men många inlägg dom kanske bara ska vara långa. Hoppas att ni har haft det en bra ikväll. Mathias ka åka han. Han tycker att jag ska sluta blogga nu men nu så öppnar hon varken paketen eller något annat skoj ¨så jag passar på att blogga. Lasangen var god. Jag ska slriva när hon har öppnat sin present vad jag gav. Okej det där kankse lät lite konstigt men när mormor har öppnat presenten så ska jag skriva vad jag har gätt henne. Hoppas att är gött. Kram Alicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0