Nu sitter jag barnvakt!

Nu siter jag barnvakt åt min lillesyrra! Ni som följer bloggen vet nog vid det här laget hur gamal hon här. Hon är så sööt! Sweet baby! Det här inlägget bli inte så bra för jag ska springa efter henne. Vänta ska bara flytta på datorn! Såååå. Nu var det gjort.

En rolig sak jag fick på Glitter

En älg tvättade sig. Han ville bli ren. När han var klar sa han: Nu var det hjort!

Haha Funny bunny! :o hehe glöm det ;). Ska titta vad syrran hör för sig kommer snart. Hoppas hon inte gör något busigt! Han behandlar henne nästan som en hund. Kom nu! Kom här. Sitt sitt bäbis! Haha. Aja, idag var jag hos min kompis Mileyfreak vet nog vem det är. En i klassen. Som hänger med två andra tjejer. Den som är näst längst i klassen. Vi kollade på Winx Club på Nickelodion. Det var maraton. Aja inget speciellt hände idag. Jo jag sparkcyklade och min kompis cyklade. På väg hem ifrån ´Vivo så ösrengnade det. Uuu. Vi kom hem till henne urblöta nu kan jag överdrev lite men blöta var det och det rengnade mkt!

Kram Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

eh mileyfreak?? Vah??

2010-08-08 @ 07:09:00
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: mileycyrusbigestfan

aha mileyfreak vet nog vem det är. Aha thihi:)

2010-08-08 @ 07:09:31
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0