Om 15 minuter ska jag träffa Joss!

Kvart i 12 ska jg träffa Joss nere på gården. Det skma bli kul. Kag hinner inte skriva så mkt för måste ju vara nere vid kvart i men det är ju okej. Jag var inne på Isabell Strömbergs blogg. Aja! Jag kanske lägger till lite bilder i detta inlägg. Det är kul. Var inte rädda för att skicka komentarer. Det är inte farligt. Det är bara barn som läser denna blogg (fast min mamma kikar in ibalnd) Hoppas att ni känner er trygga när ni läser bloggen och skickar komentarer. Nu ska jag snart sticka. Inga mezz har kommit så vi ska ses kvart i. Eller. Nää. Jag kolla fel på tiden.Jag ska träffa henne......klockan är 11:24 så det är inte dags än. Jag kan skriva lite inlägg då. Idag vill jag gärna leka lekan vi lekte igår men vår granne. Hon fick en lilla syster igår nä i förregår och mamman och bäbisen kommer hem, idag. Jag och Joss trodde att det skulle vara tråkigt att leka mamma, pappa barn men henne men det var jätte kul. Jag var påappa för ifall det skulle vara tråkigt så kan jag ju stickia till jobbet eller sitta och kolla på TV. Men detr var jätte kul. Joss var mamma och vår granne var bRN. 8 år. Jag skriver inte vad hon heter men jag vet det. Vi lekte i gången. aa det var jätte kul. Alltid n är Joss får vara ute längre måste jag in tidigt och tvärt om. Jag var ju tvungen att gå in klockan 10. Nu har det här in lägget blivit ganska långt trots att det inte finns några bilder. Jag vill gärna fortsätta med den där leken som vi lekte igår mem vi kanske får leka den själva. Aja´vi får se vad vi gör. Nu är det 16 minuter tills jag och Joss ska ses nere på gårn. Nu är det ingen idé att starta något stort att göra nu för vi ska ju träffas. Jagt undrar vad Joss gör nu kanske ska mezzaa henne. Eller jag kan ju fråga vad hon gjorde n'r vi ska träffas. Nu sitter jag vid den där sega datorn igen fast det funkar nu. Aja det är väl något skuimt med det ;) Vi har flera komentarer som är jäytte långa och det är roligare att läsa långa komentarer än korta. Hoppas att detta långa inlägg glädjer dig elöle r vad man säger. Fast det är inte slut riktigt än. Jag ska nog lägga in lite bilder oxå. Det här inlägget handlade i nte om så mycket.- Bara lite småsaker. Släng gärna ut en komentar innan då går:)♥√ Jag vet inte varför jag la in en bock men  den fick vara med. De blev det här ett långt inlägg utan att ha någon bild in men ska lägga in en när jag är klar med att skriva. När vi var i England gjorde vi inte änns hälvften så mycket som vi brukar göraför att ion bonus pappa harju opererat bort bildtarmen enm till två dar innan vi flög m,en vi skulle ju hälsa på hanns familj och släkt så han hängde men men han vilade och läste mest. Ja just det kan kolla på TV ockxå. Förra gången var jag och mion lilla syrra förkylda jag smittade henne=o Hon var 4 månader då! Oj om 6 minuter ska jag träffa Joss vad tiden gick fort. Det var nog bara för att jag hade roligt! 5 minuter. Jag måste börja avsluta nu. Det här blev nog mitt längsta skrivinlägg utan bilder!

MVH// Alicia!♥

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Isabelle strömbergs blogg är jätte bra.

2010-08-01 @ 15:03:29
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Alicia

ja vi vet du skriver det jätte mkt!

2010-08-03 @ 22:54:24
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/
Postat av: mileycyrusbigestfan

Förlåt mig:( Menade verkligen inget illa:( Eran är mycket bättre:( Förlåt mig får skuld känslor förlåt:(

2010-08-06 @ 11:50:28
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0