Shopping dag hela dan

Idag var jag och kin mamma och shoppa på NK och gallerian. Vi hade jätte kul och mysikgt. Jga köpte bl.a ett par nya converse!! Jag älskar converse och jag blev SÅ glad över att vi köpte ett till par till mig. Jag har ett par röda med låg sula och nu fick jag ett par korta med mellan stor sula! (Dom var blåa) Sen handlade vi kläder till mig och pyssel mm. Jag köpte oxå Seventeen och TeenVouge på NK. Har letat efetr dom typ överallt men jag har aldrig hittat. Ha allt så skönt!
xoxo Joss
Shopping Jag såg inte ut så här ^^

Kommentarer
Postat av: Joss

Såg att jag skrev lite fel -.-'

Blir sur på mig själv och inte på er ^^

Jag gillar att göra lite olika smileys ;D

Jätte kul med komentarerna ni skriver! =)

Fortsätt så, man blir jätte glad när man loggar in c:

xoxo Joss <3

2010-08-02 @ 21:08:55
Postat av: Anonym

Jag blir rätt så sur grrrrrrrrrrrrrrrrrrr att ni säger att ni har bästa bloggen väldigt taskigt

2010-08-03 @ 12:52:48
Postat av: mileycyrusbigestfan

Jag ser mer än så full med påsar när jag går ut ur en affär haha:) Är väldigt bortskämd kommer ut med mer än så många påsar derekt när jag går in i en affär om jag gillar sakerna såklart:)

2010-08-04 @ 18:17:02
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: mileycyrusbigestfan

Oj glömde nästan!



Kramusar/Sandra

2010-08-04 @ 18:17:19
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: mileycyrusbigestfan

A meh kramisar blir så argh på mig själv haha:)

2010-08-04 @ 18:17:44
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0