Varmt varmt och varmare!!!

Det är vartm idag elr hur? Vi ska gå in lite och då passade vi på att blogga lite. Ja vi kanske är lite slö men who cares. Ni kanske vill ha ngt inlägg. Jag skriver på Alicias lilla dator (men den är rätt stor) och hon skriver på stora ''hemma'' datorn. Vi har haft många komentarer och det blir vi jätte glada av! Tack så himla mkt! Fortsätt så. Jag kanske skriver med mkt förkortningar men jag tkr att det går fortare. Jag vill inte vara typ cool när jag gör det utan det bara blir så. Okey ja vi ska väl kanske vara inne ett tag och om ni har frågor så skriv. Vi svarar fort nu under kort tid!
xoxo Joss

Kommentarer
Postat av: Svättpälan nr 1

jaaa det är varmt

2010-08-01 @ 14:13:29
Postat av: Isabelle

Hej diggi Isabelle här (magiskuggan på s.se) eller hur va det varmt

2010-08-02 @ 18:09:16
Postat av: mileycyrusbigestfan

Det är varmt men klaga inte! Inte varje gång vi i sverige får så stark sol som i år! Ett mirakel! Så klaga inte för på vintern och hösten klagar ni på kylan brrrr



Brrrr iga hälsningar



kram/Sandra

2010-08-04 @ 18:22:42
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0