Har ätit frukost, nu ska jag för andra gånger skriva DAGENS OUTFIT

Sådär, nu har jag klätt på mig så dags för dagens outfit:
Tröja: samma som igår, rosa med kladd på, från JC
Byxor: svarta, från typ Lindex
Strumpor: randiga

Ja, dagen outfit!
Min bonuspappa är skithes, han låter som en liten mus :(

I slutet av Januari ska vi åka till Liverpool (min bonuspappa kommer därifrån) och jag fyller år 1 Februari, så jag ska få köpa mina födelsedag presenter där. Nån dag ska min bonuspappa ta syrran så jag & mamma kan åka själva in till stan & shoppa lite, det går inte med henne, sitter hon i vagnen blir hon sur & nä, hon kan inte vara inne i olika varuhus i 3 timmar. Hon är ju bara typ 1 år & två månader!
I morse, allt jag gjorde skrattade hon åt. Jag längtar till sommaren så jag & Joss kan vara med varann igen, det går typ inte att vara med varann på vintern. Men men. Sen ska jag ta lite bilder som jag kan lägga upp, det blir säkert många bilder ifrån Liverpool, men vi får se om det blir några inlägg när jag är där, förra gången fanns det en dator som jag kunde låna & skriva ett kort inlägg men då blir det utan å, ä, & ö! Men det är inte säkert att det blir något inlägg av mig typ 4-5 dagar. Men då får man ju skippa det.
Puss puss på er!/Alicia


Kommentarer
Postat av: Matilda - smilinggirls

sv; Tack så mycket! :)

2010-12-30 @ 13:17:22
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Emily★

anmäl dig till veckansblogg :) ★

http://emilyklemedsson.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html#comment

2010-12-30 @ 20:23:32
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0