Heej!

Hej sorry att ingen av oss har bloggat på en vecka och tre dagar. Aja, jag bloggar nu! Idag fick vi jullov! Yes äntligen är ja fri!
-Jag är fri som en fågel, fri om en fågen dadadada dada da

Haha, kan inte mer. Jag ska lägga in en bild ifrån Berlin här:
Här har vi när vi åt lunch uppe i TVtornet. Morfars mat var ätbar. Min förrätt som var tomatsoppa var god, efterrätten som var chokladglass var också skaplig men varmrätten. Vegitarisklasange, det såg ut som nån äklig sak man får i skolan URK!!!!!!
Aja men nu sitter jag här hemma i arbetsrummet & bloggar. Här kommer en till bild ifrån höstlover i underbara Berlin:
Jag gillar värkligen inte fisk men vi åt på fiskresturang! Jag ät halva men jag dränkte in den i såsen i den lilla lilla koppen!
Idag slutade mileyfreak och en annan tjej i min klass i vår underbara skola! Synd.......
Men nu ska vi inte vara ledsna utan riktigt riktigt HAPPY!!!!!!!!!
Här är på västberlinska djurparken med ett så krongligt namn att jag inte änns minns vad den heter :S    phhh
Jag är rädd att jag inte har känsla för vad som passar ihop med vad så ni får gärna säga ngt om det när det gäller kläder!
Här är jag & Berlinska muren XD
xoxo Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

SV: Japp det har du rätt i hon är en underbar människa <3 Kommer sakna henne jätte mkt <3 Hon får mig att skratta och ha roligt.



Kram/Mileyfreak

2010-12-22 @ 13:02:52
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0