Ny lägenhet och nytt rum!

Äntliogen har vi flyttat. Vi skulle ha flyttat in den 17 Maj med det blev vattenläcka. Sedan blev det förseningar ochj ååååå!
Aja vi har iallafall flyttat nu. Jag har fått en jätte snygg lampa.
Grönt lörngått!
En svart klädhängare. Förra året när jag kom hem ifrån semaestern så fick jag nya möbker men nu ett nytt rum!

Det är jätte kul att äntligen få flytta.

Nu sitter jag här i mitt nya rum och bloggar medans jag väntar på att maten ska bli klar!

Vad har du gjort idag?

Jag tror att Joss är kvar i Norland. Jag har skickat ett Vykort hem till henne.
Det står lite om Teneriffa där! Som sagt så tycker jag jätte mkt om mitt nya rum!

Har inte haft möjlighet att blogga när jag var på hotellet. Det hette Park Club Europe!
Det fanns datorer 1eurou för en kvart!
Morfar har en Iphone jag skrev lite i komentarer det var allt jag kunde göra!


Kram kram Alicia


Kommentarer
Postat av: Hille

Vad jag gjort idag? Jo jag var på Kungsholmen som kryllar av harar och framför allt små supersöta harpaltar - alltså ungar. Jag kom och överraskade två stycken sötnosar som satt utanför sin kaninhåla - såååå himla söta.

Och så har jag ätit glass så klart :-)



Tjingeling!

2010-07-15 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0