Hästar är söta!! Sweet!

Hästar är ju jätte söta!
Någon som läser denna blogg som rider?
wow
Bara för att den heter sommarkompisar.blogg.se så betyder inte det att vi riktar in oss på ett speciellt änme!
Jag har lärt mig mkt om hästar tack vare min hästbitna klasskompis!
Hon rider och hon älskar hästar så ett stort tack till dig!
Vilken färg tycker du är finast på hästar+ Jag tycker asså vet inte vad den heter men den ser ut som gräddkola, svart och skimmel!
Jag undrar om någon vet hur länge hästarna har funnits på jorden! Asså jag vet inte därför undrar jag!
När jag var på furuvik så såg vi ett litet föl som var lite ljus gräddkola färg med bita stora (mellanstora) fläckar på kroppen och fruffsig man!
Den var mindre än vissa hundar! XD Den var jätte söt;) Jag fick jätte fina bilder på fölet! kankse ska ladda upp någon bild på fölet sen! Har aldrig sett ett föl innan det! Det fösta djuren vi går på Furuvik var två bruna eller var dom fux jag vet inte så noga shettlandponnys! Jätte söta! X)
//Alicia<3

Kommentarer
Postat av: Cicci med C :-)

Jag älskar hästar!!!!! Jag Har en egen häst och såklart så rider jag! Det finns inget härligare än att rida en jummen sommardag. Galopera på grusvärgarna. Det är underbart! Min häst är en C-ponny. Han heter Emil och är kolsvart. Manen och svansen är ockso det! Jag älskar honom över allt annat! Han är jätte söt. Jo Emil är en Svensk ponny! Han är en kelgris som älskar godis. Han gillar inte när man kratsnar hovarna för han är lite otålig men ändå!

_

/ /

2010-07-31 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0