Heej!!!!!

Idag är det fredag! Kuul. Vi fick godis i skolan på klassens timme och vi fick ha en pappersflygplans tävling!!! Vet inte vilken plats jag kom på men jag var nog inte så bra. Är med Alicia nu och vi vet inte vad vi ska göra. Okej det är bara 3 dagar kvar nu i skolan och i 4:an! Sen är det sommarlov och det är dags för mer läxor och sånt i femman. Ska bli skönt med sommarlov tkr jag men Alicia är nog lite ledsen efetrsom hon kommer att få en annan lärare än sin lärare Lasse. Stakars dig Alicia och ni som går i hennes klass. Jag vet hur det känns. Hade VÄRLDENS bästa fröken i ettan men sen flyttade hon upp till norrland. Okej det var allt för mig!
WOW      poss poss Joss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0