Idag ska jag på bio med mamma och se Varning för vilda djur!

:) Det ska bli jätte kul!ååå pingviner!

Vad ska ni göra idag? Något skoj kanske?
Snart kommer Joss hem! Tjoho!
Inget särsilt och berätta! Det har inte hänt så mkt den senaste tiden! Det är lite synd!
Hos mormor och morfar håller några bygg gubbar på att byta fönster och där jag bor bygger dom ;) Man är bland bygg gubbar hela tiden:)
Jag hoppas att jag och Joss kan leka lite snart! Men efter Midsommar ska ju jag två veckor till Teneriffa!
Det ska iallafall bli skojsigt! Det är inte så mycket kul just nu! Nån dag skulle jag få rida en islandshäst men hon som äger hästen har ingen sadel än så det får ju vänta!
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRIIIIIIIIIIIIINGGGGG!
Kram Alicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte, sitter bara här vid datorn och letar efter ngt som kan vara kul! ;)

2010-06-18 @ 13:57:50
Postat av: Miriam

Hej Alicia!

Idag var jag och spelade match!

Den sista matchen vann vi med 35-9!

Det var riktigit roligt!! Med Vänliga Hälsningar Miriam!!!

2010-06-18 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0