Hello!

Hej, var på maskerad idag, jag var pirat och såg ashäftig ut!


Jag menar inte att skryta.
Kollar nån på biggest loser? Jag tycker att det är asbra! Love it!

Jaja, kanske bloggar imorgon, ser om jag får tid.

:) Jag tror att Joss (det gör iallafall jag) försöker blogga så ofta vi kan!

Joss har ju fler läxor än vad jag har så det är ju inte så konstigt att hon inte hinner blogga.

På sommarlovet kommer nog både Joss och jag blogga!
Det var längesen jag var inne på s.s men är det nu och gissa vad jag upptäcker?

Jag upptäcker att en ''konmpis'' har kikat över axeln på mig och kollat på mitt lösen och sen köpt en billig hund till henne och sen gick hon in på min och köpte den dyyyyyyyyyyyrt av henne så hon fick massa sp, men innan jag han köpa den tillbaka till henne (hon har sagt sitt lösen till mig) så hann nån annan köpa den.


Men det var riktigt fräckt!!!!!!!!!!!

Har precis badat då tvättade jag av sminket och tvättade håret!

Puss puss Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0