GRÖNA LUND <3

Jag ÄLSKAR grönan <3 Det är sååååå kuuul att vara där. Längar sååå mkt efetr deras nya bana ''Twister'' Den är av trä och ska gå runt typ hela Gröna lund. Jag vann lite saker igår. Ett kakmonster (Gosedjur) och ett diadem med 2 hjärtan. Jag åka såklart Jetline. Den är så himla kuul! Inte jätte läskig men det är jätte kuul att sitta längst fram. Särskilt när man är högst upp. Jag skulle åka uppskutet (Katapulten9 men jag mådde illa i kön så jag gjorde inte det =( Lite ledsen för det. Ska iväg på dansen nu så jag kan inte blogga mer.
Puss puss Jossan


h

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Alltså älskar er blogg sjukt mycket fortsätt så här så kommer ni långt!

2010-09-12 @ 18:56:59
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Joss

Hej!

En fråga till mileycyrusbigestfan.

Har du tagit bort din blogg???

Tråkigt =(

xoxoxo Joss

2010-10-02 @ 11:50:31
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0