Jag bloggade inte igår för att:

Min kompis skulle på kolloträff och man fick ta med sig en kompis så jag fick följa. Men ska jag blogga. Vi åt precis middag. Nu ska jag förhoppningsvis göra ca. ett så långt inlägg som Joss gjorde. Jag har grafitti naglack det är asnyggt! Jag älskar att ha naglack men jag har inte det så ofta. När jag väl har det så sätter jag på nytt när det andra är lite slitet men´om jag glömmer kan det tag flera månader innan jag målar igen:o Tihihi! På kolloträffen igår så var det helt mörkt på dansgolvet minst sex jätte stora högtalare och jätte många discolampor i coolt ljus. En riktig DJ med riktigt DJbord! Jätte coolt. Det började halv åtta och höll på till halv tolv men vi gick runt halv elva kvart i elva. ´Har nog inte så mkt att berättra så inlägget kansker inte blir så långt men aja! Jag kan ju lägga in lite bilder och skriva till dom....... JA det gör jag! Så här kommer förstra bilden i detta inlägg och det är... Gissa! Jo det är.......................................................................
Så! Sööööt! Älskar den här bilden fölet är såååå sött! Love fölet! Jätte gulligt! Yvig man och jätte jätte jätte liten. Har en bild som jag ska ladda upp då diar det där fälet och åååå blir varm i hjärtat över att se hon/han! :D
Ganska stökigt och sminkväskan vet inte om ni ser det men den är proppfull med smink! Mest ögonskugga och läppglans!
Den här klockan är ifrån grekland fick den av mormor & morfar. Jätte snygg tycker jag. Den ser vattentät ut men det är den inte! :D
Det blev sista bilden i detta inlägg! Taylor Swift!
xoxo Alicia

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Roligt aa typ hörde alla stå och prata om det när vi vänts på att gympa läraren eller aa vikarien skulle öppna. Men idag var jag och köpte du vet skorna jag har på kategorin shopping dom är varmfodrade och jätte sköna från topp till tå med ull i. Jätte sköna och fina dina svarta nya är också fina:)

2010-09-11 @ 19:59:23
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0