Nu så harjag inget att göra!

Hmmm vad ska jag göra? Har ingen aning! Aja jag kommer väl på något! Måste typ gå och lägga mig snart men har sovmorgon till halv nio imorgon! Mamma och min bonus pappa snackar i soffan och jag tänker och tänker på vad jag ska göra! Hoppas att ni har läst infon om Justin Bieber, Miley Cyrius, Lady Gaga och The king of pop Jackson! Asså Micheal Jackson! Wow! (: Hoppas att ni har haft en bra helg så imorgon börjar skolan igen! :) Läxor och allt! Men är man possetiv så går ju allting riktigt bra! Så ha kul så innan man vet ordet av är det helg igen! Ingen aning om vad som kommer att hända! Nu ska jag sticka ner till mit rum och hitta på något så sov så gott så hörs vi imorgon!

//Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0