Sopp, sluta, läggav!

Vilket är det vanligaste ordet? Nu kom jag at tänka på låten ''Kan inte hitta mig kan inte stoppa mig, kan inte veta var jag är nej nej nej du kan inte veta om jag är uppe eller nere'' Ja den låter. ''Kan inte stoppa mig'' Tror jag den heter men jag vet inte riktigt vi fick sjunga med den på musiken förra veckan! :) Den är jäte bra! Jag gillar att blogga men jag glömmer att det är så kul ibland.Men det gör väl inget? Jag försöker ju att blogga varje dag men det är ju ganska svårt. Kollar på halvt ton tonåring! Imorgon så kommer bilder på nya stövlarna, mina boots och vå klänningar som jag rotade fram ifrån garderåben.

Kram Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0