SRY

Förlåt =( Jga bloggar typ ALDRIG vilket jag tycker är jätte tråkigt. Jag ser att Alicia bloggar mkt åt er och det är ju så himla snällt <3 Jag kommer nog bara kunna blogga typ 1 gång i veckan =( Jag har så himla mkt så jag hinner inte med. Vi får 1 läxa per dag (5 läxor i vekcan) Går på dans 2 gånger i veckan och är med kompisar. Så jag hinne ju inte helt. Men en gång i veckan sak jag blogga, annars om jag inte gör det så får ni skriva en påminnelse till mig i komentarer. Då blir jag påmind och jag blir glad att ni fortfarande tänker på att jag oxå ska blogga <3 Men nog med tråkigtheter!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon ska jag på grönan med dom BÄSTA som finns i HELA VÄRLDEN <3 <3 Vi ska åka massor!!! Och det ska bli jätte kuul!!!!!!! Och sen ska en av dom (Säger inga namn =D) sova över hos mig =) Älskar det !!!!!!! Och på söndag ska jag och dansa på LKD....... Vet ni vad det är?????? Ta reda på det ni =) För jag tänker inte säga ;D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Visst gör jag mkt Smileys =) Det är ju typ jätte kuul XD Börja göra det oxå så märker ni att det blir roligare =)
Nu ska jag och äta "/
xoxo Jossan


Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Du är jätte trevlig på riktigt<:

2010-09-11 @ 08:51:49
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Joss

sv: Tack <3

2010-09-12 @ 11:06:29
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0