Är så typiskt sur på mig själv!!!

JAA, att jag inte är inne lika ofta!!!
Nu är det elevens val i min skola (som Alicia säkert redan har sagt) och jag har engelsk teater!!
Det är jätte kuul!
Vi gjorde kuliser idag och vi typ grava ihop XD
Vi skratta och gjorde fel så när vi gjorde fle försökte vi ordna det med att måla över annan färg på det men då blev det ju bara dåligare =O
Så, våra kuliser blev lite failade (eller vår enda)
Men anars idag så...
Jag har vart med min katt till veterinären.
Han fräste till henne när hon sa att han var för tjok 8)
Men så har min dag sett ut idag!
Älskar er alla som läser och hoppas att ni har det otroligt bra!!

xoxo Joss


Kommentarer
Postat av: Sandra

äntligen bloggar du också :P



Kram/Sandra

2011-02-20 @ 13:53:00
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Hille

Kul att höra av dig igen :-)

Ha're'bra själva!



Kram/Hille

2011-03-05 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0