Blä!! Fy!!! Men tur att det bara var tillfällit!

Ja, det är väl bäst att ta allt ifrån början, så i morse vaknade jag runt 9 & kände att jag mådde illa. Jag gick till toaletten men det gick över där inne. Så går jag in till resten av familjen i stora sovrummet & lägger mig i sängen & säger till mamma att jag mår illa. Mamma sa att det säkert för att jag bara har sovit i 7 timmar. jag lägger mig i mitten. Då börjar jag må illa igen. Springer till toaletten, och där ja, ni vet säkert. Mamma kom med vatten & en hink så fick jag lägga mig. sen efter typ en kvart kommer det orange vatten. Sen mår jag illa. Sen efter det typ en timme kommer det igen. Sen sover jag i två timmar & tänker fine, jag mår bra. Så har mått lite illa men har ätit två skorpor & så har vi varit på pizzeria, nu mår jag illa igen för att jag åt mig mätt. Mamma tror att jag kräktes för att jag åt för mycket godis igår. Men nu mår jag ju hyfsat bra & mamma bakar en rulltårta, GOTT!
Så, jag kommer att visa ganska coola bilder ifrån igår kanske i morgon eller över morgon + lite annat smått & gott!
Kram på er/Alicia♥
KaninPs. Jag har gjort den här bilden;).DS

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D älskar verkligen skorna :D

2011-01-02 @ 04:13:42
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: mileycyrusbigestfan

Oj krya på dig Alicia :)



Kram/Sandra

2011-01-03 @ 12:11:52
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0