Snabbt inlägg med smått och gott!!

Det har hänt en hel del sen senast! Har varit i Liverpool, det kommer nog lite bilder på vad vi shoppat och så sen!!!!! Det var som en tidig födelsedagspresent!! Fyller år den 1 Februari!!!!!
Nu är jag hos mormor & morfar, ska snart gå hem!!
Morfar sover på soffan!!! Asså, när jag kommer hem ska jag städa, fett boooooooooooooring men måste typ det, på Lördag ska jag sova hos en kompis, hennes familj ska inte vara hemma på kvällen så det blir en tjejkväll för bäztizarna!!! Kanske alla fyra ska sova där, det är ju hon och jag sen ska vi kolla om två till kan!!! Det ska bli sååå mysigt!!!
Kankse bloggar hemma ifrån henne på Lördag!! Ja, föresten!! Sorry för den dååååååliga uppdateringen!!!
Puss på er/ Alicia

Kommentarer
Postat av: Nattis

Städa är tråkigt!

2011-01-28 @ 22:57:12
URL: http://mycurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0