Jaa jag vet att jag är världsämst på att blogga.......

Heeej på er alla!
Joss här som ber med alla mina förlåt om att jag inte har bloggat på så där 10000 år. Nää så länge har vi inte haft bloggen då men jag har inte bloggat på några månader. Tycker verkligen att Alicia är världsbäst på att blogga *applåder*
Nu hade jag tänkt att uppdatera er om vad jag har gjort dom senaste månaderna:

Köpt ny mobil (HTC wildfire s)
Vart i London med mina päron och kollat på GLEE (I'm a GLEEK XD) (Glee är en tv serie som går på onsdagar på tv 11 som är super, tycker jag, nu visar dom bara repris av säsong 2)
Vart i Dalarna i 2 veckor ( kom tillbaks hem idag)
Vart på Maxim teater med min dansskola (Lasse Külers dansskola) och hade en dansshow där (Ungdomarnas vårshow)
Solat (XD)
Ätit glass (XD)
MM.....

Vad har ni gjort då??
Berätta =DDDD

Stort tips till alla som gillar jordgubbar och choklad:
Choklad doppade jordgubbar!!!
Gör så här:
Värm choklad i mikron som du har skärt i flisor.
Ta ut i jämna mellanrum och blanda med en sked.
När den har smält är det bara att doppa jordgubbar i chokladen!!
Jätte gott som efterrätt!! <33

Puss på er alla <3
Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: puffiie

åh vilken fin blogg! :>

2011-07-25 @ 15:19:01
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: Joss

Hihi tack ^^

Din med =)

2011-07-25 @ 16:47:15
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/
Postat av: Lova

Är du oxå en GLEEK!!??

Jag ÄLSKAR Glee!!

Lyllo dig som var och kolla på dom -.-

Jag ville det men det fanns såå dåliga platser, får väl nöja mig med serien och med filmen av konserten...

Jaja super bra blogg ni har iaf, ska kolla runt lite mer!

2011-08-04 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0