Varmt, varmt VARMT!!

Idag ska jag och min mamma åka till Flaten badet.
Där ska vi träffa min moster och kanske min kusins son.
Jag har vart i Norrland nu i några dagar och då har vi bara badat i havet (vilket är liiite kallare)
Så det ska vi skönt att bada i något varmare.
Just det, jag kanske ska berätta lite om Norrland...
Jag åkte dit med min pappa, 2 kusiner, faster och farmor.
Sen kom min 3 männing (stavade kanske fel) och hennes mamma up oxå.
Vi bodda i 2 stugor på Gullviks Havsbad (ligger uppe i Övik)
Vi bada och fiska mm.
På tal om bad och sånt så var det ganska äckligt men det var en fisk (Spigg) som letade sig mor land och dog...
JÄTTE konstigt.
Asså man kunde fånga fiskarna med händerna.....
Ha en solig dag så ses vi kanske imorrn eller mer idag! =D
Kram Jossss

Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0