Hej!

Hej Bloggen!
Tänkte väl förklara varför jag inte har bloggat på typ ett år. Dels så har jag helt enkelt inte haft tid, dans, läxor, skola, kompisar mm. Sen glömde jag oxå bort lösenordet, så satt typ i hundra år och bara ''hmmm...'' Tillslut kom jag på det =D
Hur har eran vår varit?? =) Min har vart fanstastiskt! Fotat mycket (kommer bjuda på några bilder) Dansat och repat till showen för en vecka sen på Maxim och jobbat/spurtat sista tiden i skolan. I min skola så jobbar man ju i olika block och steg, så har jobbat med att nå mina mål för terminen.
Jag har sommarlov nu, tog det i fredags! Så imorrn (måndag) så ska jag och min mamma åka till Cypern!! Ska bli såååååå kuuuuuul!! Har nån av er vart på Cypern? Vart?? Hur var det??? Så kommer inte kunna blogga så mycket då heller. Kommer tillbaks nästa måndag så kanske uppdaterar på tisdagen med bilder mm.
Hoppas att allt är bra med er, hörs sen och ha en bra sommar!
Kramar Joss



Här kommer några bilder som jag lovade:

 Waterdrops

 Also waterdrops

 En fin körsbärsblomma (laddar upp flera snart)

 En super fin liten bebis pelagon (stavning) fron min balkong

 Vacker blomma med solen som skiner igenom


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har varit på Cypern. Det var jätte roligt! Vattnet är helt blått och vita stränder. Jag var på Limassol tror jag ^^

2012-06-10 @ 15:14:50
Postat av: Evelina

Har du tagit bilderna? Bilden med vattendropparna på bladet var såå vacker^^

2012-07-10 @ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0