Kolmården

Igår var jag på Kolmården. Det var väl ok. vi skulle gå ner på en strand vid First camp och där hittade jag världens coolaste sten enligt mig. Den såg ut som mitt favo land Afrika! Jippiu vad glad jag blev. Tkr inte ni att det är lite coolt i alla fall? Jag tkr det och den ligger i min ficka nu. Jo jag var ju och såg Eclipse. Den var jätte jätte bra!! Men jag ville inte att dne skulle sluta då när den sluta. Jag hade velat se lite mer. Men ni får ta och titta på dne själva om ni gillar Twilight och new moon. För jag vill inte avslöja något för er som inta har sett den.

Kram kram Joss

Kommentarer
Postat av: myname

tråkig blogg

2010-07-02 @ 13:37:22
Postat av: anna

världens tråkigaste blogg mileyfreaks blogg är spännande och roligare

2010-07-02 @ 13:40:28
Postat av: saydatyouloveme

Denna blogg suger

2010-07-02 @ 13:41:01
Postat av: smekizz

hatar denna blogg

2010-07-02 @ 13:41:42
URL: http://smekizz.blogg.se/
Postat av: Joss

Gå och dränk er till helvetet vi behöver inte er era idioter

2010-07-02 @ 13:42:40
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eh anna jag har sätt dina kommentarer på min blogg tack så jätte mycket:)

2010-07-02 @ 13:43:35
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Hille

Nej fy på dig joss!

2010-07-02 @ 13:44:04
Postat av: Anonym

bloggen suger!

2010-07-02 @ 13:44:23
Postat av: mileyfreak1

Varför skickar ni så taskiga kommentarer??

2010-07-02 @ 13:45:06
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: joss

jag behöver inte din hjälp stick och brinn miley frek!

2010-07-02 @ 13:46:05
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/
Postat av: mileyfreak1

förlåt då. jAG SLUTAR LÄSA DENNA BLOGG NU EFTER VAD DU SA TILL MIG HEJDÅ!

2010-07-02 @ 13:46:54
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Hille

Okej - det här slutar här och nu!

Det är riktigt lågt att låtsas vara någon annan. Inte bara Joss har haft någon som lagt in taskiga kommentarer i hennes namn utan någon har även använt sig av mitt namn - "Hille".



Men det kan jag tala om - det är RUSKIGT ENKELT ATT SPÅRA VEM SOM SKRIVER VAD!!! Alla datorer med internetanvändning har en specifik IP-adress.



Så lägg av! Genast! Ni som lagt in taskiga och låga kommentarer - lägg av och skaffa er ett liv eller åtminstone en egen blogg! Här hör ni inte hemma!



Dessutom anar jag att det är EN OCH SAMMA PERSON med tanke på klockslagen.... Sorgligt...och ynkligt... och fegt... och taskigt... och lätt att spåra som tur är :-)



Sommarkompisar är schyssta mot varandra!

Tack ni andra sommarkompisar! Fortsätt va'bra!!!



Kram Hille

2010-07-03 @ 22:58:47
Postat av: !

Nån har använt mitt namn och min blogg så jag vill bara säga att det absolut inte var jag.

2010-07-04 @ 08:07:04
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Joss

Jätte tråkigt att det oxå har drabbat dig. =( Jag hoppas att inte bara för att någon som ''låssas'' vara mig gör så att bloggläsarna inte vill läsa bloggen. Jag har sagt det och jag säger det igen till alla att den ''Joss'' Som skrev taskiga saker till er inte är den riktiga Joss som skriver det här. Kram kram Real Joss

2010-07-04 @ 11:10:15
Postat av: Hille

Jag tror vi sommarkompisar märker när det är "Fejk-kompisar" (läs fegisarna) som skriver eftersom de verkar skriva taskiga saker.



Jag tänker fortsätta titta in på den här bloggen - "Fejk-kompisarnas" kommentarer kommer nog att "rinna ut i sanden" så länge vi Sommarkompisar inte kommenterar dem.



GLASS ÅT ALLA!!! Sommarkompisar ÄGER!

2010-07-04 @ 11:57:30
Postat av: Alicia

Asså det är inte schysst att tag någon annans namn och vara elak!



2010-07-13 @ 18:18:12
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/
Postat av: Joss

Jag ville bara gå in här och titta. Läsa mitt inlägg mm. Men jag blir bara nere när jag läser det. Fy på den som var tvungen att låssas vara mig. Puss Joss

2010-07-18 @ 16:21:12
Postat av: Linnea

Jag har ju tagit en paus från denna blogg men jag ville gå in och titta om det hade hänt ngt och ja det hade det! Sen titttde jag in på detta inlägg och WOW! Vad dumma saker det stod. Hallå man (Jag) ser ju jätte lätt att det inte är Joss som har skrivit. Skulle hon säga ngt så dummt till er. Nej jag tror ju inte det. Hon gillar ju er och det är ju till oss som dom skriver. Jag vill inte låta som värsta beskyddaren men jag håller med Hille att man märker när det är ''fejk'' kompisar. Ha allt gott och nu vill jag inte läsa dummt och fult utan glatt och shys! Linnea

2010-07-31 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0