Miley Cyrus

Jag är ju ett STORT fan av Miley Cyrus och jag tycker att jag inte riktigt har haft något helt ''Miley'' inlägg. Men här kommer lite bilder och lite lätt fakta.
The last song Miley har nyss kommit ut med en ny film som heter ''The last song'' Det här är inte den ''riktiga'' bilden. Dom gjorde en ny och det är den ni kommer se om ni går på bio.
Miley cyrus wonder world Wonder world tour gjorde Miley förra året. Då reste hon runt nästan överallt på jorden (överdriver lite) Jag var själv och såg henne i London och den här turnen var jätte bra! Var det någon annan som var och såg henne? Eller var på förra ''Best of both worlds''?


Miley and Liam Miley är ihop med Liam Hemsworth. Dom träffades genom the Last Song. Jag tycker att dom passar väldigt bra tillsammans i alla fall. Förut var hon tillsammans med Justin Gaston och innan det var hon tillsammans med Nick Jonas men nu är dom bara vänner.

Miley Föddes 23 November 1992 i Nashville Tenneesse. Nu är hon 17 (Snart 18) år. Hon har köpt ett eget lyxhus i närheten av hennes familjs hus.
Luv you Miley! <3
xoxo Joss




Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Hej vill bara säga att det är bara rykten att Miley Cyrus och Nick Jonas vart ihop det blev bara rykten men igentligen är dom bara jätte bra vänner.



Kram/miley cyrus största fan

2010-07-23 @ 12:55:45
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej, jag vill bara säga det Joss du värkar varaett väldit stor fan av Miley. Mpnga som säger det vet typ NADA om henne. Du visar värkligen att du gillar henne. Det är bra. JO jag vill en sak till. Skulle ni kunna skriva mer om kojan. Jag fattar inte så mkt. Alicia gjorde typ ett inlägg om den men vill ha mer! Det skulle vara kul att läsa. Jag hoppas att det inte blir för mycket besvär! Kram

2010-07-31 @ 16:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0