Nanne Grönvall, Amy Dimond och Kalle Moreus

Kan det bli mycket bättre???? Skoja bara. Men jag var och tittade på dom i går kväll. Dom var jätte bra. Nanne firade 25 år som artist. Hon var min första idol. Jag kunnde hela låten ''Kom och håll om mig'' Så ja hon var min första riktiga''Idol'' Det här var för att det var Orsa Vatten festival -Alltid vecka 29- Första gången dom hade vatten festival och det var faktiskt rikitgt kul! Alla är ju bra. Men jag har ingen som idol nu men alla har ju fina röster. Jo jag kom oxå på en sak igår. 
............................................................................................................................................................................
Man kan ha en sak som kallas ''Veckans fråga'' Så en gång i veckan ställer vi en fråga är på bloggen som ni ska få svara på och en liten ledtråd. det kan se ut så här:
Fråga:..........
Leddråd:.......
..........................................................................................................................................................................
Tycker ni att det låter kul?? Vi börjar med det nästa vecka. Ni kommer få en liten rolig fråga att se fram emot och vi kommer få fler roliga komentarer att läsa! Man vinner inga priser.
............................................................................................................................................................................
Jag tycker att det här inlägget blev rätt bra. Ska ner och bada nu. Fast det är lite kallt. Men min pappa säger att det är bra för hjärtat. Vet inte om jag tror honom men det är skönt att bli lite pigg och få vara lite i vattnet.
xoxo Joss
Smiley


Kommentarer
Postat av: Sanningens hjul!

Var det häftigt att se dom?

2010-08-01 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0