Regn

Nu när jag Joss kom hem hit började det regna. Vi hoppas att det går över så att vi kan gå ut. Jag och min mamma har varit i Skärholmen och tagit en spruta. Den gjorde lite onte. Men nu är vi hemma. Ska snart äta lunch. Jag och Alicia ska snart gå ner men vi skulle bara göra ett inlägg typ (eller fler) Jag och Alicia har kollat in lite bloggar och på vissa har vi slängt ut komentarer på. Hoppas ni blir glada när ni hittar vårt namn på eran blogg! Ska bara skriva lite och det här var nog lite.
Bye bye Josshj Våra röda vinbär (men nu är dom rödare) ? Här är vår koja (är lite snyggare och lite större) haha Fina blommor (kan inte namnet) fhjh En prästkrage (Den visste jag namnet på) åäö Lite rabarber på gården (Goda)  q Och en söt jaguar (tror jag)

Kram Joss

Kommentarer
Postat av: Adina

Åh! Fina bilder!

2010-07-21 @ 21:51:41
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Alicia tog dom med kamera på gården.

//Joss

2010-07-22 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0