Sista inlägget för ikväll.

Det här är sista inlägget för ikväll. God natt <3 Men jag ska bara skriva lite och lägga in 2 bilder på mina djur. En bild på en av mina fiskar och en på Kenzie (Min katt) Dagen har vart bra och jag hoppas att den har vart det för er med. Här komemr bilderna. Ha en bra kväll!
Puss Joss

Kenzie! Här är söta Kenzie på vår matta. Puss på dig Kenzie! <3 Är han inte sööt???

Min platy Och här är min Platy. jag tog bilden själv genom glaset. Är väldigt nöjd. Kopiering är förbjuden på båda bilderna.

Puss Joss

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Fin fin blogg. Undrar om någon vill vara med i veckans blogg hos mig??

2010-07-29 @ 12:46:58
URL: http://mileyfreak.blogg.se/
Postat av: Saga

Hejhej Alicia och Joss! Ni varkar super trevliga! Skulle vilja träffa er! Ni skulle ju kunna ha en läsar träff! En sån som stora bloggare ibland har. Fast ni kanske inte inte är så himla stora. Än <3 Men jag ska kolla in bloggarna nu som folk har skrivit. Ni har ju många komentarer! Själv har jag ingen blogg men jag skulle vilja ha =( Jag skriver om jag får någon. Någon gång. Ska kolla in Mileyfreak kanske. Är ju själv ett fan av Miley. Har hennes autograf och har träffat henne ett litet tag. Hon är super trevlig. Har fått ett brev av henne oxå. Kram och puss på er.

ps: fin blogg! <3

2010-07-31 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0