Tror inte att det kommer att vara så mkt inlägg nu!

Nu ska jag åka till Liverpool och Joss är i dalarna så jag vet inte om det kommer att eka tomt med inlägg nu:( Jag hoppas att ni inte slutar läsa bloggen bara för det. Det kommer ju att komma inlägg sedan så det är ju inga problem så. Det är ju sommar. I vinter och på hösten kommer det nog mer inlägg! Så då kan ni ju passa på att kolla in mer! Jaha vad ska man mer skriva i detta inlägg? Jo jag kan ju lägga ut lite bilder!
Men ååååå vilken söt ;) Jag hoppas att ni hitils har haft ett toppen sommarlov! Snart börjar ju skolan igen!
Den här var väl söt! så söötOch här kommer en släkting till dom båda tidigare! Vilken var sötast? Skriv i komentarer!
//Alicia

Kommentarer
Postat av: Joss

Alicia. Jag kommer ju vara inne och blogga! Dator är ju med mig! Så ta det bara lungt läsare, det kommer inte att bli ''Eko'' tomt på inlägg.

I <3 You blogg läsare

xoxo Joss

2010-07-23 @ 10:01:03
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0