Vad ska man göra när man inte kan något

Konstig rubrik va?? Hittade bara på ngt. Men jag och Alicia gick nyss in för att det är varmt ute och ja vi vet inte vad vi ska göra. Älskar alla som skrev alla fins och söta komentarer. Alla som läser bloggen varkar vara så söta! Jag vill bara krama om er men en läsar träff kommer inte att hända förns på ett tag. Om vi har någon. Jag och Alicia har tittat tillbaks lite på olika komentarer och på första inlägget är alla söta. Och som Alicia själv skrev så, ja man vågar öppna sig mer. Vi litar ju lixom på er. Så vi hoppas att vi kan göra saker och lägga ut saker och ladda upp saker och veta att man har några som inte kopierat elr så. Alla som läser verkar så söta och jag hoppas att ni oxå tycker att vi verkar snälla. Vi försöker ju vara det mot er. Vi kanske kommer göra så att vi väljer vilka komentarer som kommer få läggas ut. Men vi vet inte än. Alicia sitter och skriver på en annan dator. Jo just det jag skulle säga en sak till er.
Ni får gärna komentera men vi vill inte ha t.ex att vi ska rösta på er sko på Nelly.com. Ni får gärna komentera och tipsa om er blogg men inte helst såna saker. Annars är det bara att komentera!
xoxo Joss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0