Idag ska jag på Momo eller kampen om tiden!

Mamma och jag har sätt aficher och jag ville värkligen gå! Så när mamma hämtade mig hos en kompis igår så sa jag att hon skule på den. Då var det den 9 Juni! Då sa mamma att den sista förestälningen var den 11 Juni och jag blev jätte Buhuför jag ville värkligen gå! Så sa mamma att hon hade fixat biljetter och jag blev överlycklig!
Vi ska se den i Enskeda. den spelas i ett cirkustält i Margareta parken! Mamma är bäst! Men det var hon ju innan också! Någon annan som ska dit idag eller har varit på den?
Hoppas det ska bli kul idag! I morse så renga det. Det stog på hemsidan eller biljettenn att man skulle tag med sig filt eller extra tröja! Hoppas att det inte behövs men man måsta ju tag med för säkerhets skull!
Kram på er! Alicia!Momo eller kampen om tiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också på den. Jag tycker att den var bra. Den där Poster (eller vd det nu heter) tycker jag var snygg.

hejhej

2010-06-12 @ 16:46:52
Postat av: Det är Alicia här!

Hej! Jag älskade också posten!

Den var såå snygg!

Den bredaxlade grå var den bästa av dom grå!

Vad tyckte du var bäst med den?

2010-06-12 @ 16:49:44
Postat av: Anonym

jag vet inte. Tror den oxå. Kunnde inte riktigt betäma mig

2010-06-12 @ 16:50:59
Postat av: Alicia här!

Asså han var lite mer sceary om du förstår vad jag menar!

Hur gamal är du? Asså bara undrar! Du behöver inte svara om du inte!

2010-06-12 @ 16:55:02
Postat av: Anonym

Jag får inte lägga ut sånt på internet. Men han var ju lite mer ''sceary'' än dom andra

2010-06-12 @ 17:00:01
Postat av: Alicia här!

Ok! KOss är 11 och jag (Alicia) är 10! Hon går en klass över mig!



Hoppas att du gillar våran blogg!



Var du på Momo igår?

2010-06-12 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0