Vilka busfrön vi var! =D

HAHA, igår sp lekte jag och morfar plånboksleken! Man gör så här:
Man tar en plånbok och bilnder fast en genomskinlig tråd.
Sedan lägger man den i mitten på trotoaren. Sedan gömmer man sig vid några buskar bakom plånboken och håller i snöret. Sedan när någon böjer sig ner för att plocka upp den så drar man bort plånboken! Det var jätte skojsigt! Medans vi vänta på att någon skulle komma slet jag bort lite ogräs och då tyckte jag att kul.
Sedan gick vi in på mormor och morfar,s gård. Jag ränsade lite ogräs och morfar grävde upp några buskar och flytade på dem! Jag fickade lite i kojan också! Asså det är massa insäkter under stenplatorna! Ni som gillar insäkter tag inte illa upp. Men man får inte vara ifred på samma sätt när det finns insäkter överallt!
Jag ränsade nästan en hel hink ogräs sammanlagt!
//Alicia!

E nblomma tror jagRådodendron *********Våran kojahaha

Kommentarer
Postat av: Hille

Supercoolt bus av dig och din morfar!! Ni äger!

2010-06-22 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0