Sorry för dålig uppdatering

Jag har inte hunnit blogga så mycket denna vecka eftersom att jag har vart borta med kompisar mm.
Alicia hon har åkt på kollo nu så att det är jag som ska uppdatera er lite om vad som händer =)
I onsdags var ju jag och en kompis på grönan.
Jag var där före henne med min kusin.
Min kusin var parkchef den dagen så att jag fick vara med henne före allt hände.
Sen när min kompis kom började det att regna =(
Men vi hade med oss regn kläder så vi kunde ändå åka grejer =D
Twister var SUUPER KUUL!!
Ett måste för alla!!
Och igår var min farmor här (finns inte så mkt att berätta om det)
Idag ska jag och min familj till grönan igen =))
Vi ska se på Orup och åka lite grejer =)
Ha en bra dag nu när det äntligen är sol ^^
Kram kram Joss


Kommentarer
Postat av: jan

hehe

2011-08-12 @ 15:41:35
URL: http://harryypotter.blogg.se/
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Tack! :)

2011-08-12 @ 16:53:08
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0