Dagen sjuka outfit + mkt mer :)

Ja, jag var bara ute idag när jag & mamma tog en liten promenad. Ja, annars har jag typ varit inne hela dagen. Hade typ inget vättit på mig ute.
Dagen outfit:
Tröja: Tunika med ruter (riktigt snygg enligt mej)
Byxor: skolbyxorna (mjukisbyxor) med loggen & mitt namn på
Strumpor: tome strumpor, knästrumpor
Så, inget speciellt vättit eller hur?
Aja, ute hade jag:
Min millitärgröna jacka
Mina blå överdrag¨
Min rosa mössa (illrosa, typ) med en silver döskalle på
Mina vinter skor (kommer bild nån gång :D )
Ja, som ni ser, inget vättit!
Ja, imorgon när jag ska bada måste jag komma ihåg allt, haha! Jag måste komma ihåg:
  • Bikini
  • shampo & ballsam (trots att jag tvättade håret idag)
  • kläder efter badet
  • handduk
  • tvål
Ja, och lite mer förståss, kommer säkert inte komma ihåg nånting, Mamma får hjälpa. Måste sova klockan elva för min bästis hämtar mig klockan 10. Hennes syrra (går på sex-års) & hennes pappa ska med, men vi får ju skjyts. Aaaa....
Ska surfa lite nu, vi hörs sen!
Puss Alicia!♥

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hehe jo :D :D<3<3<3

2011-01-02 @ 22:32:23
URL: http://jilliz.blogg.e
Postat av: J I L L I Z

sv: hehe ;) är du trött? :P kram!

2011-01-02 @ 22:45:13
URL: http://jilliz.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0