Heej

Heej, skolan slutade klockan tre och nu är jag hos mormor och morfar och checkar inte lite bloggar och sånt.
Jag är vrålhungrig för som vanligt var maten usel!
Jag längtar tills påsklovet för då ska jag och morfar åka till Jordanien! Ska bli så himla nice!!!
När jag kommer hem sen ska jag göra klart en bok om Vadatiden som ska vara klar i morgon och läsa två kapitel igår svenskabok som också är tills imorgon, hur kan man va så klantig att skjuta upp det till sista dagen?
Aja igår efter teatern och idag på första rasten körde jag lite fotboll med två tjejer från paralellklasserna, jag gick på fotboll i typ två år när jag var mindre men slutade, det är lite kul och mina kompisar vill att jag ska börja igen men jag säger att jag måste träna upp mitt bollsinne först och bli av med min bollrädsla.
Hörs sen!
xoxo Alicia
Ps. Bilden är ej från idag, den är tagen förrförra Helgen


Kommentarer
Postat av: Sinie

Tack så mycket för den fina kommentaren! vad görs?

2012-04-03 @ 17:37:54
URL: http://sinie.blogg.se/
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aww tack dsm :D

ihih <3

2012-04-03 @ 19:17:25
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0