Åker till Rhodos idag xD

God morgon!
Allt bra?
Idag åker jag till Rhodos med mamma, min bonuspappa och min lillasyster.
Det ska bli jätte kul! Jag har aldrig varit på Rhodos. Har nån av er varit det? Är det fint?
Jag vet inte om jag kommer att kunna blogga där ifrån men annars så kommer ju Joss ha massor med grymma uppdateringar (hoppas jag<3).
Vi har Wifi på planet så om det går blir det något inlägg från planet men får se^^
Om jag inte kan blogga där så får ni massor av bilder när jag kommer hem.
 
Igår när jag var i Farsta med en av mina bästisar så köpte jag en jätte fin tröja från Carlings. Har ingen bild just nu men det kanske kommer upp sen. Jag blev kär i den vid första ögonkastet, plus att det var halva priset.
Pris innan: 349:-
Pris efter: 175:-
Alltså halva priset!
 
Just det, jag var ju i Jordanien på Påsk lovet med morfar och har inte visat bilderna där ifrån, slarvigt! Det kanske också kommer i något inlägg sen så håll utkik^^
Det var jätte fint där.
Vi packade för Rhodos igår och jag tror jag fick med allt, sen åkte vi till Söder (I think) och åt på resturang. Kan inte komma ihåg namnet men när man går ut från Södra Station så ligger det typ precis där.
Bloggade ju inte igår så det blev lite smått&gott vad som hände igår.
Ha allt bäst ifall vi inte hörs på två veckor!
Puss Alicia<3

Kommentarer
Postat av: Jag

Var Rhodos bra ?

2012-08-30 @ 01:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0